woensdag 18 mei 2016

Netflix tag


Aan het begin van dit jaar heb ik een abonnement genomen op Netflix. In de afgelopen maanden heb ik dus ook veel van mijn vrije tijd besteed aan Netflix, daarom lijkt het me leuk om deze tag in te vullen voor jullie. De tag bestaat uit 9 vragen, en die ga ik nu hieronder beantwoorden.

1. Kijk je liever series of films op Netflix?

Ik ben echt zo iemand die dan een hele tijd series kijkt, en daarna een tijd lang heel veel films kijkt. Op dit moment kijk ik veel series, maar ik begin er langzamerhand wel een beetje op uitgekeken te worden, dus ik begin steeds meer films te kijken, en minder series.
Wat ik wel fijn vind aan series is dat ze maar 40 minuten duren, en  How I Met Your Mother duurt zelfs maar 20 minuten. En aan een film ben je al snel 2 uur kwijt.

2. Kijk je op dit moment een serie? Zoja welke?

Ik kijk niet letterlijk op dit moment een serie, want ik ben aan het bloggen nu. Maar ik ben de laatste tijd wel bezig in een aantal series. Op dit moment kijk ik de series:
  • How I Met Your Mother
  • Once Upon A Time
  • Continuum
  • Orphan black
  • American Horror Story
  • The Vampire Diaries
  • Love

3. Wat is je Netflix serie top 5?

  1. Orphan Black (Ookal vind ik deze serie wel een beetje erg spannend en smerig soms)
  2. Continuum 
  3. Pretty Little Liars (Eigenlijk ben ik een groot fan van Pretty Little Liars, maar seizoen 6b vond ik niet zo leuk, daarom komt Pretty Little Liars pas op de 3e plaats.
  4. How I Met Your Mother (Ik vind dit echt een leuke serie, omdat het niet echt een rode draad heeft, je hoeft niet 100% op te letten, wat je bijvoorbeeld bij Pretty Little Liars wel doet omdat je wilt weten wie -A is)
  5. Shadowhunters

4. Wat is je Netflix film top 5?

Dit is wel een lastige vraag, aangezien ik heel veel films heb gekeken. Dus ik noem hieronder zometeen 5 films, die ik wel erg leuk vond om te kijken, want ik kan echt geen top 5 maken...
  1. Maleficent.
  2. The Hunger Games
  3. Tangled
  4. Big Hero 6
  5. The Interview

5. Wat is je favoriete netflix snack?

Eigenlijk eet ik nooit als ik Netflix kijk, omdat ik het meestal kijk in mijn bed, en ik hou er niet van om te eten in mijn bed. Maar als ik iets zou moeten kiezen zou ik denk ik gewoon simpel voor een zak chips gaan. 
Wel heb ik een keer een 'Netflix and chill' avondje gehad met mijn broertje, met pizza en snacks, en dat was zeker voor de herhaling vatbaar! 

6. Wat is jouw favoriete Netflix plek?

Het liefst kijk ik Netflix in mijn bed of op de bank, met een lekker zacht dekentje.

7. Waar kijk je het liefst Netflix op?

Ik kijk het het liefst op de televisie van beneden, want daar hebben we het grootste beeldscherm, en kan ik het geluid op de boxen zetten. 
Maar meestal kijk ik het op mijn eigen televisie op mijn kamer of op mijn telefoon als ik te lui ben om de televisie aan te doen. Ik kijk nooit Netflix op de laptop, dat vind ik op de een of andere manier niet zo leuk.

8. Wat is je grootste tegenvaller op Netflix?

Een tijdje terug ben ik begonnen aan de film The Bucketlist (2007). Ik heb tot nu toe 1/3 van de film gekeken, en naar mijn mening is er in die tijd nog niks gebeurt, en heb ik nog niks van een bucketlist gezien. 
Waarschijnlijk ga ik deze film binnenkort nog wel uitkijken, misschien dat die dan minder tegenvalt.

9. Stel je mocht nu iets toevoegen aan Netflix, wat zou het zijn?

Ik zou echt graag Glee verder willen kijken, dus die zou ik zeker weten toevoegen.
Ik zou ook graag alle films van The Hunger Games op Netflix hebben. En de films van Harry Potter en Divergent zou ik ook graag toevoegen!

Dit was de Netflix tag, ik hoop dat jullie het leuk vonden. Ik heb in ieder geval zin gekregen om weer even Netflix te kijken! Dus 3 keer raden wat ik ga doen als ik vanavond weer thuis ben...

Vertel me in de reacties meer over jullie 'Netflix-leven'!

2 opmerkingen:

  1. Leuke tag!
    En je moet zeker de Bucket List afkijken! Ik vond die film zo indrukwekkend, dat ik naderhand een goede tien minuten heb zitten huilen. Ik vond hem zoo mooi! En om daaran toe te voegen, ik huil nooit bij films dus dat zegt wat over deze film :)
    Ik merk dat wij dezelfde serie smaak hebben! Je kijkt de series die ik kijk of nog niet gezien heb :p Glee heb ik online helemaal afgekeken! Je hebt van die watch online sites waar alles op staat :)
    Liefs! Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ga denk ik de Bucket List vanmiddag maar even afkijken, want ik denk dat het inderdaad nog wel beter wordt!
      En ik kijk inderdaad af en toe Glee op van die sites, maar dat moet ik dan via de laptop doen, en ik vind serie of film kijken niet zo fijn via mijn laptop, maar langzamerhand kom ik wel verder in de serie :)

      Verwijderen

Related Posts with Thumbnails