donderdag 5 januari 2017

Blossom Books quiz - Verlanglijstje


Ja, ja een nieuw jaar en nieuwe kansen! Ik hoop dat jullie allemaal een fijne jaarwisseling hebben gehad en daarbij wens ik jullie allemaal ook een gelukkig en gezond 2017! ❤
Om eerlijk te zijn ben ik niet zo van de goede voornemens, maar dit jaar wil ik toch graag iets productiever worden op het gebied van mijn blog en school. Hebben jullie ook goede voornemens? Laat het mij vooral weten in de reacties!


In dit artikel ga ik een quiz van Blossom Books invullen! Toen ik vandaag ondanks mijn goede voornemens niet zo productief bezig was kwam ik deze quiz tegen en het lijkt mij erg leuk om deze in te vullen. Ik ben erg benieuwd wat er uit komt, so let's get started!


1. Wat was je favoriete kinderboek?
Snuf de hond!! Helaas is dit niet één van de antwoordopties, van de antwoordopties heb ik alleen "De griezelbus" en "Achtste groepers huilen niet" als kind gelezen. De griezelbus vond ik altijd maar griezelig, daarom is Achtste groepers huilen niet zeker weten mijn favoriet!

2. Als je een serie in één weekend moest kijken, welke zou je dan kiezen?
Hmm, van deze 4 series heb ik alleen Game of Thrones gekeken (een paar afleveringen), en dat vond ik maar niks. De rest van de series ken ik niet zo, maar een vriendin van mij is erg enthousiast over Grey's Anatomy! Dus dan ga ik maar voor die serie. 

3. Wat is voor jou een onmisbaar ingrediënt in een boek?
Ik vind alle vier de punten wel erg leuk in een boek. Maar dan ga ik toch maar voor een romance met een leuke jongen.

4. Welke vakantiebestemming zou je kiezen?
Ik wil zo graag nog een keer naar London én Frankrijk! Wat ongelooflijk lastig dit, want beide bestemmingen staan er tussen. Maar omdat ik de Franse taal wel echt heel mooi vind, kies ik voor het prachtige kasteel in Frankrijk. 

5. Wat vind jij meestal het beste stuk van een boek?
Lastig dit! Ik ben het wel eens met 3 van de 4 opties namelijk. Maar ik vind het romantische stukje, waarin de hoofdpersonages na een lange aanloop ein-de-lijk zoenen toch wel het leukste!

6. Wat voor soort foto's staan er het meeste op je Instagram?
BOEKKKENN! Maar weer is dit geen antwoordoptie, dus dan ga ik maar voor de optie die ik het meest dichtbij vind komen: Foto's van vreemde dingen die ik heb gezien/ mij zijn opgevallen.
Volg mij op Instagram trouwens! Henrietsbooks (zelfreclame)  

7. In je vriendengroep ben jij...
Weer twijfel ik tussen 2 antwoorden, maar ik denk dat ik de bijdehante flapuit ben.

8. In jouw favoriete boek of film is de hoofdpersoon...
Toe nou! Weer zo'n vraag waarbij ik het wel eens ben met meerdere antwoorden. Maar ik vind zelfontwikkeling wel het allerleukst om te zien/ lezen in een verhaal.

En dan nu...
Het boek dat volgens Blossom Books zeker weten op mijn verlanglijstje zou moeten staan is: Zac & Mia.
Ik heb nog nooit van dit boek gehoord, en om eerlijk te zijn vind ik het wel een beetje een domper. Het boek klinkt echt als een kinderboek naar mijn mening.
Maar nadat ik de beschrijving van het boek heb gelezen, en nadat ik de cover heb bekeken lijkt het mij toch wel een leuk boek. Dus bedankt Blossom Books, mijn to be read lijstje is weer een boekje langer geworden! 

Wil jij nou ook weten welk boek op jouw verlanglijstje moet? Doe dan ook de quiz: www.blossombooks.nl/quiz-archief/welk-boek-moet-op-jouw-verlanglijstje/. Vertel mij in de reacties welk boek eruit kwam!

1 opmerking:

  1. Volgens de quiz ben ik in voor een romantische kerst met Storm & Stone!

    Ik heb dat boek al gelezen en gaf het 3 sterren! Dus een beetje in de goede richting zaten ze wel bij mij :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts with Thumbnails