vrijdag 10 februari 2017

Januari in overzicht!


Jeetje wat is deze maand toch weer snel gegaan. Ik herinner mij de jaarwisseling nog als de dag van gisteren. In een maand tijd zijn er nu al mensen die hun reading challenge op GoodReads hebben gehaald. Op zo'n moment komt er bij mij alleen maar de vraag 'Hoe dan!??' naar boven.

Ik behoor in ieder geval niet tot degene die hun reading challenge al hebben voltooid. Shame on me, ik heb nog geen enkel boek uitgelezen deze maand. Maar no stress, er zijn nog maar 41 dagen voorbij, en ik heb nog een hele hoop dagen om mijn reading challenge alsnog te halen!
De afgelopen maand zat voor mij vooral vol met schoolactiviteiten, ik heb projecten ingeleverd en tentamens gemaakt. Daardoor is het lezen er helaas een beetje bij in geschoten.

Het eerste nieuwe boek van 2017!

Ja ja, ik kon al vroeg in het jaar een nieuw boek aan mijn collectie toevoegen. Net iets na de jaarwisseling ben ik namelijk met mijn lieve vriendinnetjes naar Zwolle geweest, en daar hebben wij Waanders bezocht. Nu heb ik eindelijk het boek wat ik al tijden aan mijn (kleine) collectie wilde toevoegen, namelijk Duizend stukjes van jou geschreven door Claudia Gray! En wat is het toch een prachtig boek qua cover!


Daarnaast heeft de schrijver van de Secret Scouts serie mij ook nog twee boeken gestuurd namelijk; Secrets scouts en de verloren Leonardo en Secret Scouts en de vermiste president geschreven door Dennis Kind en Wendel Kind-Wagenaar. Nadat ik de beschrijving van de boeken had gelezen was ik meteen enthousiast over deze serie. Maar helaas voor mij kwamen de boeken in de tentamenweek binnen, daardoor had ik eigenlijk geen tijd om te gaan lezen. En ik zeg 'eigenlijk' omdat ik er toch een beginnetje in heb gemaakt, en ik moet toegeven dat het soms erg lastig was om te kiezen tussen het leesboek of mijn studieboek.



Wat heb ik uiteindelijk gelezen in januari?

Ik heb geen enkel boek uitgelezen in januari. Wel ben ik tot de helft gekomen van het eerste boek Stad van beenderen van Cassandra Clare. En ook in het boek Secret Scouts en de verloren Leonardo ben ik tot op de helft gekomen.


Wat hoop ik in mijn februari maandoverzicht neer te kunnen zetten?

In februari wil ik beide boeken van de Secret Scouts serie uitlezen. Omdat deze boeken naar mijn mening erg beeldend zijn geschreven, wat ik trouwens tot nu toe echt super tof vind, ben ik van plan een (naar mijn mening) bijpassende boekenlegger te maken.
Ook wil ik graag Stad van beenderen uitlezen en op de één of andere manier heb ik de laatste tijd écht zin om in Divergent te beginnen, dus misschien dat ik daar ook nog een beginnetje in ga maken.
Daarnaast ben ik ook nog bezig met het maken van een soort van Bullet Journal, alleen dan boek gerelateerd. Ik heb al een aantal pagina's gemaakt, dus als jullie het leuk vinden kan ik er binnenkort wel een bericht over online gooien op mijn blog!


Wat heb jij gelezen in januari? Laat het mij weten in de reacties!

1 opmerking:

Related Posts with Thumbnails