zondag 3 januari 2016

Korte kennismaking!

Een nieuw jaar en nieuwe kansen. Dat is waarom ik ben gestart met bloggen dit jaar. Ik zal vooral gaan schrijven over dingen die ik leuk vind (en dat is aardig wat) maar vooral over dingen die met boeken te maken hebben. Hoe dan ook er komen in ieder geval ook andere berichten online die niet over boeken zullen gaan, zoals tags enzovoort, maar dat zie je vanzelf. Mijn doel is om iedere maandag en vrijdag om 16:00 (EST) een artikel te publiceren met een boek recensie, en iedere woensdag om 16:00 (EST) een artikel over iets anders. E misschien dat ik af en toe nog een extra artikel online gooi!


Wie ben ik?

Ik ben een 18-jarige meid genaamd Henriet, en ik ben ene trotse inwoner van Nederland (Geef toe sommige boek covers zijn best wel mooi hier in Nederland). Naast lezen vind ik het ook erg leuk om:
  • Te sporten, maar meestal ben ik te lui.
  • Te tekenen, of gewoon iets creatiefs te doen zoals knutselen.
  • Series te kijken, mijn favoriete serie op dit moment is Pretty Little Liars, en ik kijk ook erg uit naar Shadowhunters, ik vond de boeken 'The Mortal Instruments' by Cassandra Clare.
  • Films te kijken, in het afgelopen jaar heb ik ongeveer 150 films gekeken, oeps...

Sorry dit was een korte introductie, maar ik weet niet wat ik nog meer over mezelf moet vertellen. Mocht je toch nog iets willen weten over mij of over mijn blog, aarzel dan niet om het te vragen.

Binnenkort zal ik ook mijn reading challenges online plaatsen, dus houdt de pagina 'Reading Challenges' in de gaten.

Tot de volgende keer!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts with Thumbnails