dinsdag 1 maart 2016

Mijn tbr lijst voor maart!

Mijn laatste artikel is alweer een hele tijd geleden, en dat spijt me heel erg. Zoals je misschien al hebt kunnen zien op mijn Instagram moest ik leren voor een belangrijke toets. En gelukkig heb ik deze gehaald!
Omdat ik niet meer hoef te studeren kan ik weer veel lezen. yay! Ik hoop deze maand meer te gaan lezen dan dat ik deed in februari , ik heb toen alleen Dingen Die We Zeker weten van Jessi Kirby en Winter van Marissa Meyer gelezen.

Omdat ik de vorige maand zo weinig heb gelezen, en ik wel graag mijn Goodreads Reading Challenge wil halen van dit jaar, probeer ik 8 boeken te lezen in maart. Hieronder kun je zien wat ik wil gaan lezen.



Dwaaleiland (Descendants #1) van Melissa de la Cruz: Ik kwam dit boek in mijn bibliotheek tegen, en ik kon hem gewoon niet laten liggen. Na het lezen van The Lunar Chronicles van Marissa Meyer (ookal heb ik het laatste boek nog niet gelezen) ben ik erg gaan houden van boeken die over sprookjes gaan. Ik kijk er erg naar uit om dit boek te gaan lezen!
Bliss van Shay Mitchell en Michaele Blaney: Een vriendin van mij heeft dit boek een tijdje terug gekocht, en ik moet zeggen dat ik wel een beetje jaloers op haar, want ik hou echt van de tv-serie Pretty Little Liars, en zoals je misschien wel weten speelt Shay Mitchell Emily in deze serie.
Mijn vriendin heeft dit boek net uitgelezen, en nu leen ik haar boek. Maar als ik dit een goed boek vind ga ik zeker weten mijn eigen kopie kopen! 
En ook naar dit boek kijk ik erg uit, ik hoop dat het mij niet teleurstelt
The Duff van Kody Keplinger: Dit boek ga ik lezen als een buddy read met een vriendin. Ik heb deze film als een keer gekeken, maar dat is alweer een hele tijd geleden, dus ik ga hem waarschijnlijk nog een keer kijken als ik dit boek heb gelezen. In ieder geval vond ik de film leuk, en ik hoop dat ik het boek ook leuk ga vinden.


Diary of Anna the Girl Witch van Max Candee: De auteur van dit boek heeft mij het e-book gestuurd. Het boek heeft maar 159 bladzijden, dus het is een goede boost voor mijn Goodreads challenge (ik loop 4 boeken achter op schema)
Diary of Anna the Girl Witch 2: Wandering Witch van Max Candee: Ook dit boek heb ik in e-book formaat van de auteur gekregen. Dit boek telt iets meer bladzijden dat de eerste, deze heeft namelijk 356 pagina's. Ik hoop dat dit een leuke serie wordt om te lezen!
Heart Strings van Maggie Jaimeson: Ik heb dit boek ontvangen door een Goodreads giveaway een maand geleden. Dus ik wil ook snel aan dit boek beginnen. Ik weet nog niet echt wat ik ervan moet verwachten, dus ik begin er wel gewoon aan, en dan zie ik wel wat ik ervan vind.

Glitches van Marissa Meyer: Als het goed is worden deze soort boekjes novella's genoemd? (corrigeer me als ik het fout heb) In ieder geval is het #0,5 van The Lunar Chronicles. Omdat ik erg van deze serie hou, moet ik dit verhaal natuurlijk ook lezen. Dit is een kort verhaal, want het heeft maar 32 pagina's. Ondanks dat het dus niet een heel lang verhaal is denk ik wel dat ik het heel leuk ga vinden.
Paper Towns van John Green: 
Op mijn Reading Challenge pagina heb ik kort geleden een challenge toegevoegd. Ik denk dat ik dit boek voor mijn challenge ga lezen, in de categorie 'lees een boek met een goede openingszin' of 'lees een boek waarvan je de film hebt gezien maar waarvan je het boek nog niet hebt gelezen'.

Dit waren de boeken die ik wil gaan lezen, laat me in de reacties weten wat jullie van plan zijn om te gaan lezen in maart.

1 opmerking:

  1. I haven't heard of most of these books, but I really really really hope that you finish Winter this month! And, if you haven't already done so, you should pick up Stars Above. I read it this month and it was AMAZING. The perfect conclusion to the series, and I loved getting a glimpse into each character's life!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts with Thumbnails