dinsdag 2 augustus 2016

Juli wrap up!


Gelezen

Ik begon juli met een enorme stapel boeken die ik wilde gaan lezen, maar uiteindelijk heb ik maar 6 boeken gelezen in juli. Ik zeg dan wel 'maar 6', maar voor mijn doen is dat best veel! Mijn bedoeling was om nog 2 of 3 boeken meer te lezen deze maand, maar dat is dus helaas niet gelukt.
Normaal gesproken had ik een bericht gemaakt met een wrap up en TBR in 1, maar omdat het bericht dit keer dan wat lang uitviel komt de TBR woensdag 3 augustus online.


Het eerste boek wat ik in juli las was het boek 2C van Mirjam Mous. Doordat ik het boek Boy 7 ook al van haar heb gelezen verwachtte ik weer een spannend boek waar je zo door heen vloog. En deze verwachting kwam uit, ik had het boek in 2 dagen uit.

Ook las ik Bibliotheek der zielen van Ransom Riggs. Dit is het derde boek van De bijzondere kinderen van mevrouw Peregrine. Dit is een aardig dik boek, het telt 458 bladzijden, maar ondanks dat het zo dik is schrok het boek mij niet af. Ik had ontzettend veel zin om dit boek te lezen, en ik vind het achteraf gezien het beste boek uit de hele serie!

In juli deed ik mee aan de leesclub van Havikskruid geschreven door Irena Brignull op Hebban. Deze leesclub is nog niet helemaal over, maar ik heb het boek al wel uit. Ik vond het erg leuk dat ik mee mocht doen aan deze leesclub, en het was ook zeker een leuk boek om te lezen, ik hou van Leo!



Ook begon ik in de Angelfall serie, en heb ik dus het eerste boek Penryn en het einde der dagen van Susan Ee gelezen. Ik had nog nooit eerder van deze serie gehoord, maar ik kwam er wel achter dat een hele hoop mensen dit boek al hebben gelezen, en ook leuk vinden.

Als vijfde boek las ik Fangirl van Rainbow Rowell, dit boek stond eigenlijk helemaal niet op mijn TBR. Carry on stond daar wel op, dit boek heb ik nog niet gelezen, omdat mij werd aangeraden om Fangirl te lezen. Achteraf gezien ben ik er erg blij mee dat ik eerst Fangirl heb gelezen.

En last but not least las ik Harry Potter van J.K. Rowling. Op het moment dat ik dit bericht schrijf heb ik het boek nog niet uit, het is nu namelijk de ochtend van 31 juli, maar aangezien ik nog maar twee hoofdstukken hoef te lezen krijg ik dit boek ook nog wel uit in juli. Gelukkig is het boek mij niks niet tegen gevallen. 

Kortom was juli een goede maand voor mij en mijn gelezen boeken! Ik heb alleen maar leuke boeken gelezen. Welke boeken hebben jullie gelezen, en wat vond je ervan?

2 opmerkingen:

  1. Ik heb toevallig gisteren een sample van Havikskruid meegenomen uit de boekenwinkel. Het klinkt wel interessant. :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik vond hem erg leuk en makkelijk lezen! :)
      Hier heb ik mijn recensie ervan: https://henrietsbooks.blogspot.nl/2016/08/boek-recensie-havikskruid.html

      Verwijderen

Related Posts with Thumbnails