maandag 3 oktober 2016

Mijn niet-uitgelezen boeken TBR!


Ik was mijn tijd weer eens aan het verdoen op het internet. Om precies te zijn op youtube, ik kan daar zoveel uren doorbrengen. Zo keek ik laatst naar de booktube van Adorable Books. Zij heeft van de maand oktober de maand gemaakt dat je je boeken gaat uitlezen waar je ooit in bent begonnen, maar die je nooit heb uitgelezen. En aangezien ik wel een aantal van deze boeken heb te liggen vond ik het een heel goed idee om eraan mee te gaan doen!


Het eerste boek wat ik zo langzamerhand echt eens moet uitlezen is Mij Niet Gezien van Meg Rosoff. Ik ben in dat boek op bladzijde 70. Ik had verwacht dit boek in een avondje uit te lezen, maar dat is nooit gelukt..


Het tweede boek is Unplugged van Donna Freitas. Ik heb hier al 110 bladzijden van gelezen, en ik vind het ook een heel erg leuk boek, maar ik heb het nooit uitgelezen. Er kwam iedere keer wel iets tussendoor, en nu zijn we zoveel tijd verder dat het verhaal een beetje begint weg te zakken. Dus het wordt echt tijd dat ik Unplugged uitlees!


Van Hof van Mist en Woede geschreven door Sarah J. Maas heb ik al 375 bladzijden gelezen. Maar ook dit boek heb ik na een tijdje aan de kant gelegd. Vooral omdat ik het boek niet zo heel leuk vind. Ik ga echt heel sloom door het verhaal heen, en ik verveel me af en toe zelfs een beetje tijdens het lezen. Daarentegen is dit toch wel echt een boek dat ik uitgelezen wil hebben, daarom wil ik het graag in oktober lezen!


Ook in Terug Naar Dwaaleiland van Melissa de la Cruz ben ik al begonnen, ik heb de eerste 85 bladzijden gelezen. Ik heb het boek destijds even aan de kant gelegd om ‘even’ Hof van mist en woede (600 bladzijden) tussendoor te lezen. Maar toen ik in Hof van mist en woede bezig was begon school weer, en daalde mijn vrije tijd heel snel, ook heeft dit boek mij echt in een reading slump gebracht… Maar dat is natuurlijk geen goede reden om Terug naar dwaaleiland niet uitgelezen te hebben, daarom wil ik deze ook graag uitlezen!


Dit zijn de vier boeken die ik in oktober wil gaan lezen. Om eerlijk te zijn zijn dit nog geen eens alle boeken waar ik in ben begonnen, maar nooit heb uitgelezen. Maar als ik al mijn half uitgelezen boeken zou toevoegen was het lijstje echt te lang geworden, zeker in combinatie met school. Dus misschien komen de andere boeken wel een maand later!


Heb jij ook boeken waar je ooit in bent begonnen, maar die je nooit heb uitgelezen terwijl je het wel een leuk boek vond? Laat het achter in de reacties.

2 opmerkingen:

  1. Ik heb niet echt boeken die ik niet uitgelezen heb en die ik ook leuk vond. Als ik een boek niet uitlees is het omdat er iets mij stoort aan het verhaal of de schrijfstijl. En soms geef ik een boek nog wel eens een tweede kans, maar uiteindelijk lees ik het dan ook weer niet uit. Maar toch wel leuk dat je deze boek dan toch probeert uit te lezen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat heb ik inderdaad ook wel met een aantal boeken! Ik heb op dit moment wel alleen maar boeken op mijn tbr staan die ik wel leuk vond, dus dat wordt vast wel leuk! :)

      Verwijderen

Related Posts with Thumbnails