woensdag 15 juni 2016

Sprookjes tag


Alweer een tag? Ja dat klopt, ik had voor vandaag niet echt iets goeds klaar staan. Ik ben wel bezig met een aantal artikelen, maar die zijn of nog niet af, of dit is niet het moment om het te uploaden. En aangezien ik deze tag tegen kwam, en ik een groot fan ben van sprookjes, leek het me heel leuk om deze tag in te vullen.

1. Rapunzel: Houd je ervan om buiten te zijn?

Ja, heel erg! Vroeger was ik ongeveer iedere dag buiten, zelfs wanneer het niet heel lekker weer was. Maar de laatste tijd ben ik veel meer binnen, vooral doordat ik niet zo goed weet wat ik buiten moet doen.. Wel houd ik er enorm van om buiten in het zonnetje een boek te lezen!

2. De wolf en de zeven geitjes: Ben je makkelijk voor de gek te houden?

Ja... Ik geloof echt bijna alles. Alhoewel ik wel sneller wantrouwend ben bij mensen waarvan ik weet dat ze me altijd voor de gek houden.

3. De zeven raven: Heb je broertjes of zusjes? Zo ja, hoe is je relatie met hen?

Ja ik heb 1 broertje, vroeger hadden we erg vaak ruzie, maar nu veel minder en plagen we elkaar alleen nog maar.

4. Doornroosje: Hoeveel uur slaap jij per nacht? 

De laatste tijd kom ik waarschijnlijk maar uit op de 6 uur per nacht. Dit komt vooral doordat ik 's avonds te lang doorga met lezen bijvoorbeeld en de volgende ochtend dan weer vroeg op moet. Doordat ik zo vaak vroeg op moet staan zit het zo in mijn slaapritme dat ik op zijn laatst om 9 uur wakker ben (ja, zelfs als ik pas om een uur of 4 ben gaan slapen, helaas).

5. Belle en het Beest: Wat maakt een persoon mooi in jouw ogen?

Ehm.. Dit vind ik een moeilijk vraag! Maar ik vind het mooi dat iemand voor zichzelf keuzes kan maken (dus niet maar een beetje dom achter een groep aanloopt), en gewoon aardig is, en iedereen respecteert zoals hij of zij is. 

6. De Prinses op de Erwt: Ben je gevoelig?

Nah, valt wel mee. Zeker niet bij boeken of films, ik heb nog nooit moeten huilen bij een boek of een film, dus mocht je een emotionele film of boek hebben, laat het weten in de reacties.

7. Sjaak en de Bonenstaak: Welke planten staan in jouw huis?

Omdat ik nog bij mijn ouders in woon verander ik huis maar in mijn kamer. Op mijn kamer heb ik op dit moment eigenlijk maar 2 plantjes, en dat zijn 2 cactussen die ik aan het kweken ben vanuit een zaadje, ik vind het zo leuk om hem te zien groeien, en ik ben heel benieuwd of het ooit een grote cactus zal worden!

8. Walt Disney: Wat is je grootste wens?













Ik heb om eerlijk te zijn niet echt een grote wens. Ik heb wel een paar doelen die ik graag wil bereiken in mijn leven.
Dat is dat graag wil stage lopen of werken (voor een tijdje, niet al te lang) in Londen, maar of ik dat ooit ga bereiken? Ik heb geen idee, aangezien mijn Engels niet zo goed is...
Ook lijkt het me fijn om mijn rijbewijs te halen, want dan hoef ik niet meer te fietsen! Maar ik moet eerst maar eens aan mijn rijlessen beginnen...
Voor de rest hoop ik gewoon op een gelukkige toekomst, maar ik denk dat iedereen dat wel wenst?

9. Roodkapje: Vertrouw je onbekenden snel?

Hmm vertrouw ik onbekenden snel? Het is niet zo dat ik bang ben dat mensen mij zullen misbruiken of iets anders, wel zou ik niet snel alles vertellen aan een onbekende. Ik ben ook erg verlegen, dus als je me ooit ontmoet kan ik in het begin best wel stil en gesloten zijn, terwijl als je me beter kent ik best wel gek kan zijn, haha! 
Ik zie wel snel het beste in mensen, ik denk dan wel vaak 'Ze zullen het toch niet echt zo kwaad bedoelen?'. Dat is me helaas al wel een paar keer tegengevallen.. Wat dat betreft lijk ik wel een beetje op Belle van Belle en het Beest. 

10. De Nieuwe Kleding van de Keizer: Geef je veel om je kleding?

Ik vind kleren wel erg leuk, maar helaas staat het mij heel vaak niet mooi. Dan zie ik iets hangen, en denk ik 'Waaauw, dat is zó mooi!' en dan pas ik het aan, en kan ik net zo goed een vuilniszak gaan dragen, omdat het toch geen verschil maakt. De laatste tijd heb ik wel steeds vaker schoenen of kleren op mijn verlanglijstje te staan, dus ja ik geef wel om kleding.

Dat was de tag dan alweer, ga jij hem ook invullen? Laat een linkje achter in de reactie, dan kom ik ook eens naar jouw antwoorden kijken! :)

1 opmerking:

  1. Wat een leuke tag, ik heb hem ook ingevuld, https://surfingann.blogspot.nl/2016/07/sprookjes-tag.html.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts with Thumbnails