woensdag 29 juni 2016

Wat kwam er de afgelopen week binnen?


Normaal gesproken komt er bij mij niet zo vaak een pakketjesbezorger. Maar deze week is hij wel een aantal keer langs geweest. Sorry meneer de pakketjesbezorger, de volgende keer laat ik mijn bestellingen wel in 1 keer komen, in plaats van een aantal dagen achter elkaar. Hij is over 10 dagen wel 5 keer langs gekomen, oeps. Ik laat jullie mijn boek gerelateerde bestellingen zien!


Laat ik beginnen met de boekenleggers die deze week binnenkwamen. De onderste donkerblauwe boekenleggers kreeg ik bij mijn bestelling, daar vertel ik zo meer over. De bovenste 5 boekenleggers komen van Uitgeverij Unieboek, en wauw wat zijn ze mooi! Zoals jullie hoogstwaarschijnlijk al zagen zijn ze van de boekenserie De Selectie geschreven door Kiera Cass. En zoals ik zei vind ik ze ontzettend mooi, alleen de paarse vind ik een beetje eng met haar blik, maar voor zover ik tot nu toe heb gehoord ben ik niet de enige die dat vindt.


Ennn natuurlijk boeken! De eerste boeken die binnenkwamen heb ik besteld bij dekaft.be, hier zijn boeken die tweedehands zijn, maar in principe zo goed als nieuw zijn. Daardoor heb je gewoon nog mooie boeken voor een goedkoop prijsje! Ik heb via de blog boekboetiek.be 25 euro shoptegoed gewonnen. Daarvan heb ik de boeken Nieuwe Maan (Twilight #2), Spotgaai (De Hongerspelen #3) en Divergent (Divergent #1) besteld.
Ik heb veel mensen gezien die zo hun twijfels hadden over dekaft.be of welke andere tweedehands boekenwinkel ook, ik wil de twijfels rondom dekaft.be uit de wereld helpen. Wat ik binnenkreeg waren gewoon splinternieuwe boeken, ze worden dus wel zorgvuldig uitgezocht. Nog een leuk puntje was dat ik er boekenleggers bij kreeg, zoals al te zien was op een foto eerder. Ik raad jullie aan om snel eens een kijkje te nemen op www.dekaft.be!


Ook kreeg ik nog Mij niet gezien door Meg Rosoff geschreven binnen van de Uitgeverij Luitingh-Sijthoff. En wauw wat een mooi uiterlijk heeft dit boek, het is een hardcover, en zonder dust-jacket is hij gewoon blauw, met zilveren glimmende letters, wat ik echt heel mooi vind! Hierboven zie je het boek zonder dust-jacket. Ik heb al een aantal pagina's uit dit boek gelezen, en tot nu toe ik vind ik het erg leuk, het is ook zeker een boek waar je makkelijk in komt. 

Ik zag dat dekaft.be ook het boek Eve & Adam heeft toegevoegd! Dit is een boek dat ik echt heel graag wil lezen, alleen is mijn boekenbudget voor deze maand helaas alweer op. Dus daarom mijn vraag: Stellen jullie jezelf ook een boekenbudget, of niet?

4 opmerkingen:

Related Posts with Thumbnails