woensdag 1 juni 2016

Wat heb ik gelezen in mei?

Het is de laatste tijd ein-de-lijk weer mooi weer. Ik vind het altijd het leukst om buiten in het zonnetje te lezen. Ik weet eigenlijk ook nooit wat ik anders dan lezen moet doen als ik buiten zit. Ik kan geen blog bericht gaan schrijven, want op het scherm van de laptop of mijn telefoon zie ik toch niks. En buiten tekenen bevalt me ook niet heel goed. Dus dan ga ik maar lezen, waar ik trouwens helemaal niks op tegen heb, want ik vind lezen erg leuk!
Omdat ik de laatste tijd veel buiten heb gezeten, heb ik voor mijn doen ook veel gelezen deze maand, als ik zo door ga haal ik mijn Goodreads challenge makkelijk.

Gelezen


Allereerst heb ik in mei De boekendief van Markus Zusak gelezen. Ik had dit boek samen met een vriendin gelezen voor 4 en 5 mei. Ik vond dit echt een heel leuk boek, het was heel anders dan ik had verwacht. De boekendief krijgt van mij 4 van de 5 sterren ★★★★☆
Daarna las ik Kindred spirits van Rainbow Rowell, dit was een kort verhaal. En het was gewoon weer een geweldig verhaal, net zoals Rainbow Rowell haar andere boeken. Ook dit boek kreeg 4 sterren ★★★★☆
Na het lezen van De Vijfde Golf moest ik gewoon weten hoe het verhaal verder ging, daarom heb ik deze maand De oneindige zee van Rick Yancey gelezen, dit boek vond ik iets minder goed als de eerste, maar ik vind het zeker wel 4 sterren waard ★★★★☆
Daarna heb ik Fairest van Marissa Meyer uitgelezen, waardoor ik alle boeken van The Lunar Chronicles tot nu toe heb gelezen :(. Dit boek heeft mij een eeuwigheid gekost om te lezen, en daarom geef ik het 3 sterren ★★★☆



Ook heb ik Boy nobody van Allen Zadoff gelezen. Dit was best wel een spannend boek, en ik kreeg echt het gevoel alsof dit een boek was over maffia, maar ik denk dat deze mensen toch nog iets gevaarlijker zijn dan maffia. Ondanks dat het een spannend boek was krijgt het toch maar 3 sterren (eigenlijk vind ik het 3,5 waard, maar dat kan ik niet uitbeelden) ★★★☆
Omdat ik een grote fan ben van de tv serie Pretty little liars, ben ik deze maand begonnen aan het eerste boek uit deze serie, namelijk Vriendschap van Sara Shepard. Dit boek heb ik herlezen en ik heb hem dit keer weer 4 sterren gegeven ★★★★☆
En als laatste heb ik ook nog Aan alle jongens van wie ik hield van Jenny Han gelezen, dit was het beste boek dat ik deze maand heb gelezen, en daarom krijgt het de volle 5 sterren ★★★★


Te lezen in juni

Ik wil op zijn minst 5 boeken lezen in juni, namelijk;
  • Hof van doorns en rozen van Sarah J. Maas.
  • Omhulde stad van Ransom Riggs
  • Inwijding van Veronica Roth
  • Shopaholic van Sophie Kinsella
  • The Giver van Lowry Lois

Ik hoop dat het nog een tijdje mooi weer blijft, want dan kan ik lekker lezen in de achtertuin.. Waar lezen jullie het liefste, laat het me weten in de reacties.

1 opmerking:

  1. Ik las deze maand ook De Oneindige Zee en hoewel het boek nog altijd heel tof en spannend was, was hij inderdaad net iets minder goed van De Vijfde Golf ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts with Thumbnails