vrijdag 2 september 2016

Wrap up augustus!


In mijn TBR voor augustus vertelde ik dat ik van plan was 9 boeken te gaan lezen. Nu is natuurlijk de vraag of ik mij daar aan heb gehouden. Ja en nee, ik heb namelijk wél 9 boeken gelezen deze maand! Echter heb ik wel een aantal andere boeken gelezen dan dat ik van plan was.

Ohmybookathon

Zoals ik ook al had verteld deed ik mee aan de Ohmybookathon. Maar op de een of andere manier werd ik ziek tijdens deze bookathon, ik had koorts. Normaal gesproken lees ik juist als ik ziek ben, omdat ik verder niet zoveel te doen heb, maar dit keer voelde ik me zo slecht dat ik geen eens zin had in lezen.


Ondanks dat ik dus het grootste gedeelte van de Ohmybookathon ziek was, en ik aan het begin moest werken heb ik toch 4 boeken weten te 'lezen'. Je ziet dat ik het woord lezen tussen aanhalingstekens heb gezet, dit is omdat 1 van de 4 boeken een audioboek was. Ik moet wel toegeven dat ik al op de helft was, maar ik heb in deze week De Hongerspelen van Suzanne Collins even afgeluisterd.
Verder heb ik Carry On van Rainbow Rowell nog gelezen, deze zou ik een maand eerder al lezen, maar doordat ik besloot om eerst Fangirl te lezen heb ik hem deze maan pas gelezen. Ik vond het een erg leuk boek om te lezen, en hij was heel anders dan ik had verwacht!
Ook las ik Angelfall #2 - Penryn & de Nieuwe Wereld geschreven door Susan Ee. Ik vond dit boek al een stuk leuker als het eerste, en ik hoop binnenkort deel 3 te gaan lezen.
And last but not least las ik nog een dun boek genaamd Vuurvogel van Nancy Mostrey. Doordat het met zijn 150 pagina's maar een dun boekje is, kon ik het niet laten om dit boek met deze mooie cover te gaan lezen.

Throne of Glass serie Read-a-long

Eigenlijk zouden de eerste 3 boeken ook bij mijn wrap up moeten zitten.. Omdat ik niet zo'n snelle lezer ben was ik van plan om aan het einde van de Ohmybookathon alvast te beginnen aan de serie. Maar doordat ik dus ziek was is hier helemaal niks van gekomen.. Daardoor zou ik 2 boeken in 1 week moeten lezen, en mijzelf kennende gaat dat niet lukken, aangezien het ook aardig dikke boeken zijn. Daarom ben ik niet eens begonnen aan de read-a-long, en ga ik de boeken binnenkort maar eens voor mijzelf lezen. Wel jammer, want ik keek wel uit naar de read-a-long.

Overige boeken

Ik vertelde eerder al dat ik 10 boeken heb gelezen deze maand, daar heb ik nog maar 4 van laten zien. Vooral de tweede helft van de maand las ik ineens super veel!


Zo las ik bijvoorbeeld De Selectie van Kiera Cass. Ik had dit boek samen met Carry On geleend, maar doordat ik zo lang over Carry On heb gedaan, was ik al bijna bij de inlever datum, daarom moest ik De Selectie in 2 dagen uitlezen. Maar gelukkig was dit geen straf voor mij, want ik vind het nu al een geweldige serie! Door dit boeken kwam ik ook weer echt in een reading flow.
Ook las ik De Heerschappij van de Maskers van Sabaa Tahir, en wat vond ik dit ook een geweldig boek! Ik nomineer het als mijn nummer 1 favoriet voorlopig, en ik hoop echt dat ik snel het volgende deel in mijn handen krijg.


Zoals ik in mijn TBR vertelde wilde ik graag wat voortgang maken met de Hebban 7Days reading challenge. Ik ben wel een stukje verder gekomen in Unplugged, maar De Appeltaart van Hoop geschreven door Sarah Moore Fitzgerald is het enige boek dat ik heb uitgelezen deze maand.
Verder las ik in 1 zomers zaterdag middagje nog Alles Wat Je Lief Is van Nicola Yoon.
En ook las ik Riders van Veronica Rossi en om eerlijk te zijn viel dit boek mij een beetje tegen, ik had het verhaal heel anders verwacht.

Voordat ik deze wrap up had gemaakt dacht ik echt dat ik weinig boeken had gelezen, maar blijkbaar heb ik voor mijn doen echt veel gelezen deze maand! De Selectie en De Heerschappij van de Maskers hebben mij echt in een reading flow gebracht. Dus wat dat betreft ben ik echt trots op mijzelf.
Ik ga geen TBR voor september schrijven omdat ik in deze maand weer naar school moet, en ik dus niet weet hoeveel ik kan gaan lezen deze maand. Wat dat betreft zullen jullie moeten wachten tot mijn volgende wrap up.

Vonden jullie sommige boeken die ik deze maand heb gelezen nou ook leuk? Of heb je zelf een heel leuk boek gelezen? Laat het dan even horen in de reacties!

2 opmerkingen:

  1. De Heerschappij van de Maskers staat ook nog op mijn lijstje om te lezen! Ik denk dat ik hem in oktober ga lezen, want dan kan ik in november snel door met het vervolg ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat is wel heel slim ja! Ik baal echt dat ik nog even moet wachten op het volgende deel!

      Verwijderen

Related Posts with Thumbnails