woensdag 10 augustus 2016

Mijn wenslijstje | Shopaholic


Nadat ik het eerste boek uit de Shopaholic serie heb gelezen, ben ik eens gaan nadenken of ik zelf ook zo'n Shopaholic ben. Om eerlijk te zijn weet ik niet of ik mijzelf een Shopaholic mag noemen, of dat ik gierig ben. Ik denk dat ik het beide een beetje ben, want ik wil alles eigenlijk wel kopen, maar ik wil daarentegen er ook niet teveel voor betalen.
Dus wat dat betreft lijk ik wel een beetje op Becky, als er iets wat ik leuk vind in de aanbieding is, dan is de kans heel groot dat ik het koop. Want ik heb toch geld bespaart door het in de aanbieding te kopen!? Eigenlijk is dit gewoon een hele slimme verkooptruc, maar ik trap er toch iedere keer in.

Nu leek het mij wel leuk om mijn wenslijstje met jullie te delen, maar omdat ik van mezelf weet dat er niet echt veel is wat ik wil hebben, zal mijn wenslijstje al snel bestaan uit boeken. Daarom kies ik 4 boeken die al gepubliceerd zijn, 3 boeken die nog gepubliceerd moeten worden, en nog 5 items die geen boeken zijn voor mijn wenslijst.

Gepubliceerde boeken


  • Illuminae - Jay Kristoff. Ik wil echt zo graag de hardcover versie van dit boek hebben! Ik vind de lay-out van dit boek echt zo ontzettend leuk. Het lijkt mij alleen al een leuke decoratie voor op mijn kamer.
    • Dit is dus waarom ik zo slecht in sparen ben, ik zocht dit boek net op Bol.com op, en de hardcover kost maar 13,67! Nu heb ik een ontzettend grote neiging om het boek te gaan kopen, alleen is hij dan wel in het Engels, en ik weet niet of dat te moeilijk is?
  • Red queen & Glass sword - Victoria Aveyard. Eigenlijk lees ik deze boeken ook liever in het Nederlands.. Ik heb het eerste boek al in het Nederlands gelezen, en ik vond het ge-wel-dig! Maar doordat ik deze boeken zo leuk en mooi vind wil ik ze heel erg graag in hardcover hebben, en die hebben ze helaas niet in het Nederlands. 
  • A thousand pieces of you - Claudia Gray. Weer een boek waarbij ik liefde op het eerste gezicht had! Ik vind deze cover weer echt prachtig, en daardoor wil ik dit boek ook weer in hardcover hebben. En omdat ze die ook niet in het Nederlands hebben wil ik hem in het Engels. Ik denk dat ik dit boek nog wel zou kunnen lezen en begrijpen in het Engels. Ook lijkt mij het verhaal van dit boek enorm leuk!
  • Zwijgen is goudvis - Annabel Pitcher. Eindelijk een mooie Nederlandse hardcover! Ik vind de cover en de titel echt cool! En ook het verhaal lijkt mij heel leuk!


Verwachte boeken


  • 54 minuten - Marieke Nijkamp. Weer een leuke cover met simpel weg een verhaal wat mij erg leuk lijkt!
  • Ps ik hou nog steeds van je - Jenny Han. Ik heb het eerste boek uit deze serie al gelezen, en die vond ik erg leuk, dus daarom moet ik zeker weten ook het tweede deel lezen!
  • Ik zie je tussen de wolken - Maren Stoffels. Dit lijkt mij echt een mooi boek.
    • En ja hoor! Het is weer een hardcover, ik hoop dat het een dust-jacket heeft! Ik hou van hardcovers met dust-jackets.. En dit boek kost maar 13,99 op Bol.com!

Overige items

  • Nieuwe telefoon. De telefoon die ik nu heb begint erg slecht te worden, hij wordt traag, hij laad heel slecht, en de knopjes werken niet zo goed meer. Kortom begin ik mij enorm te ergeren aan mijn telefoon, dus het wordt snel tijd voor een nieuwe!
  • Witte lage All Stars. Maar hoe lang hou ik ze wit?
  • Kleren. Tja ik heb nooit genoeg kleren..
  • Sieraden. Ja ditzelfde geldt voor sieraden.
  • Een auto. Het lijkt mij zo leuk om een eigen mooie auto te hebben! Maar misschien moet ik eerst eens beginnen aan rijlessen.. 

2 opmerkingen:

  1. Mooi lijstje! Zelf ben ik ook heel erg benieuwd naar Red queen & Glass sword en ook naar A thousand pieces of you.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk lijstje! Illuminae staat ook nog op mijn lijstje, en Ps ik hou nog steeds van je is heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts with Thumbnails