woensdag 13 juli 2016

Gastblog: The Book Gif Tag

Zoals jullie al hebben gezien aan de titel is dit een gastblog. Ik ben namelijk niet Henriet. Ik ben Jolien van alongthepages.blogspot.com. Ik blog normaal gesproken in het Engels, dus dit is een beetje anders voor mij, maar wel heel leuk. Ik dacht dat het wel leuk zou zijn als ik een tag zou doen, dus vandaar The Book Gif Tag.

Voor de mensen die niet weten wat GIF's zijn, ten eerste: Leef je onder een steen? En ten tweede het zijn bewegende plaatjes. Het punt van deze Tag is dat je een titel van een boek gegeven krijgt en daarbij een passende gif zoekt. Dit kan van alles zijn, en ook elk boek. 
Henriet heeft mij titels gegeven van boeken. Dit is dus wat we gaan doen!

Twilight- Stephenie Meyer


Een circus van schimmen : R.J. Ellory


Later : Rosamund Lupton



Fangirl: Rainbow Rowell





Chatroom : Helen Vreeswijk



De Infernal Devices : Cassandra Clare


The Night Circus : Erin Morgenstern


Throne of Glass : Sarah J. Maas


Mr Pip : Lloyd Jones


 Harry Potter: J.K. Rowling




Dit waren de boeken die Henriet mij gegeven heeft. Ik vond het erg leuk dat ik deze gastblog mocht schrijven, en hopelijk vinden jullie dat ook. Als je interesse hebt om op mijn blog te kijken kan dat. mijn blog is Along The Pages. Er is wel één ding dat je moet weten, en dat is dat ik in in het Engels blog, dus als je geen Engels kan ben ik bang dat dat wat minder goed gaat. :(
Ik hoop dat jullie deze blogpost leuk vonden. Ik vond het in ieder geval wel leuk.
Nog veel leesplezier! ♥

Jolien

2 opmerkingen:

Related Posts with Thumbnails